چاي سبز تيما لاغري

فروشگاه خياطي

چاي سبز تيما لاغري

۱۵ بازديد

چاي سبز تيما لاغري

رسيدن به وزن مناسب با استفاده از روش‌هاي مختلف و كارآمد امكان‌پذير است؛ اما راحترين و بي‌دردسرترين روش استفاده از دمنوش هاي گياهي است كه امروزه طرفداران بسياري نيز دارد. اين نوع درمان بسيار نتيجه‌بخش و مؤثر بوده و از روش‌هاي مناسب و مقرون‌به‌صرفه شناخته مي‌شود. اگر احساس مي‌كنيد كه وزنتان افزايش‌يافته و يا چربي‌هاي مختلفي اطراف شكمتان را احاطه نموده است ما به شما توصيه مي‌كنيم از اين نوع چاي لاغري براي كم كردن وزن خود استفاده نماييد.

 چاي سبز تيما لاغري در ميان برندهاي ديگر از مزيت‌هاي زيادي برخوردار است كه مصرف‌كنندگان پس از استفاده از اين نوع چاي متوجه نتايج شگفت‌انگيز آن در كاهش وزنشان شده‌اند. عدم ايجاد عوارض و حساسيت‌هاي مختلف با نوشيدن اين نوع چاي سبز مي‌تواند از مهم‌ترين مزاياي آن به شمار آيد كه شايد براي كمتر كسي اين امر كم‌اهميت تلقي شود. البته بزرگ‌ترين و بارزترين ويژگي اين نوع چاي كاهش وزن طبيعي بدن است بدون اينكه شما احساس نارضايتي داشته باشيد. پس توصيه ما به شما اين است كه فرصت را از دست نداده و هر چه سريع‌تر به خريد چاي لاغري تيما اقدام كنيد.

براي خريد يك بسته چاي سبز تيما دم كردني با قيمت ۳۰ هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد.

و يا براي خريد تلفني با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ يا ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس بگيريد.

براي خريد يك بسته چاي سبز كيسه اي ۱۰۰ عددي تيما با قيمت ۳۴ هزار تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد.

و يا براي خريد تلفني با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ يا ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس بگيريد.

براي خريد پكيج چاي سبز تيما ( سه عدد دم كردني ) با قيمت ۸۲۵۰۰ تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد.

و يا براي خريد تلفني با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ يا ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس بگيريد.

براي خريد پكيج چاي سبز تيما ( سه عدد كيسه اي) با قيمت ۹۱۵۰۰ تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد.

و يا براي خريد تلفني با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ يا ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس بگيريد.

چاي سبز تيما لاغري و طرز مصرف آن

براي رسيدن به وزن ايده آل افراد مي‌بايست به چند نكته مهم و ضروري توجه داشته باشند. اولين نكته اين است كه در تصميم خود قطعي بوده و به‌صورت منظم و پي‌درپي به استفاده از چاي لاغري تيما اقدام كنند. نكته بعدي صبر و اراده بلندمدت آن‌ها مي‌باشد چراكه يك شبه نمي‌توان چربي‌هاي اطراف شكم و ديگر اندام‌هاي بدن را از بين برد؛ بنابراين افراد مي‌بايست با اراده و صبر بالا به استفاده از چاي سبز لاغري تيما اقدام كنند.

اگر اين موارد را رعايت كنند مي‌توانند هر چه سريع‌تر به وزن ايده آل و تناسب‌اندام خود دست يابند؛ اما طرز مصرف چاي لاغري تيما به اين‌گونه مي‌باشد كه شما مي‌بايست اين چاي را به‌صورت دم‌كرده و يا كيسه‌اي بصورت روزانه مورداستفاده قرار دهيد. به مدت نيم ساعت قبل از هر وعده غذايي مي‌توانيد از دم‌كرده اين چاي لاغري استفاده كنيد. اگر در نوشيدن اين چاي مداومت داشته باشيد مسلماً با نتايج شگفت‌انگيز آن مواجه خواهيد شد.

چاي سبز لاغري تيما

طرز دم كردن چاي سبز لاغري تيما

براي دم كردن هر نوع چاي به‌خصوص چاي لاغري تيما مي‌بايست مقداري آب را به‌اندازه كافي به دماي جوش برسانيد. بعدازاينكه آب موردنظر به اين دما رسيد، مي‌بايست مقداري از چاي سبز لاغري تيما را به آن بيفزاييد. پس از اضافه كردن اين چاي به آب جوشيده شده مي‌بايست زير شعله را كم نموده و بر روي فنجان و يا قوري درب مناسبي قرار داد. ۴ تا ۵ دقيقه زمان نياز خواهد بود تا اين چاي به حالت دم برسد.

پس از دم كشيدن اين چاي مي‌توانيد آن را در فنجان ريخته و با عسل يا طعم‌دهنده‌هاي ديگر نوش جان‌ كنيد. البته توصيه مي‌شود قبل از هر وعده غذايي به استفاده اين چاي اقدام كنيد. توصيه مي‌شود براي تأثيرات بيشترين اين چاي، بدون شيريني از آن استفاده كنيد. براي تهيه چاي كيسه‌اي لاغري تيما نيز مي‌توانيد از آب جوش و تي‌بگ‌ها استفاده كنيد. اين روش راحت‌تر از دم كردن چاي سبز تيما مي‌باشد، اما دم‌كرده اين نوع چاي لاغري تأثيرات به‌مراتب بيشتري از چاي كيسه‌اي آماده خواهد داشت.

تصوير ۳

خواص چاي سبز لاغري تيما

چاي لاغري تيما از خواص ويژه و خاصي برخوردار است كه بسياري از افراد به دليل اين‌گونه ويژگي‌ها به استفاده از اين نوع دمنوش گياهي رغبت كافي نشان مي‌دهند. از مهم‌ترين خواص و ويژگي‌هاي چاي لاغري تيما مي‌توان به استفاده راحت و آسان آن اشاره نمود. شما با مقداري آب جوش مي‌توانيد از چاي كيسه‌اي لاغري تيما براي كم كردن وزن خود استفاده كنيد. از ديگر ويژگي‌هاي چاي سبز لاغري تيما مي‌توان به‌سلامت بدن و ديگر ارگان‌هاي مهم آن اشاره نمود. ازجمله اين موارد در رابطه با سلامت بدن مي‌توان به‌سلامت سيستم گوارش نيز اشاره كرد.

دليل اين امر وجود تركيبات مؤثر و گياهان مختلف در اين نوع چاي سبز مي‌باشد. از ديگر خواص چاي سبز لاغري تيما مي‌توان به مصرف مناسب قبل از وعده‌هاي غذايي اشاره نمود. با استفاده درست و مناسب قبل از هر وعده غذايي مي‌توانيد به تناسب‌اندام خود نزديك‌تر شويد؛ بنابراين توصيه مي‌كنيم در كنار تمامي موارد گفته‌شده از چاي لاغري تيما به طرز درست و صحيح استفاده كنيد تا بتوانيد نتايج مطلوب آن را مشاهده نماييد. فراموش نكنيد كه تنها راه موفقيت شما در زمان مصرف چاي سبز لاغري تيما مداومت و صبر بالا است.

چاي سبز لاغري تيما

نكاتي در رابطه با تأثيرات چاي سبز تيما لاغري

در اين مطلب قصد داريم نكاتي در رابطه با تأثيرات چاي لاغري تيما به شما عزيزان ارائه دهيم. توصيه مي‌كنيم تا انتهاي اين بخش همراه ما باشيد. نكته مهم در رابطه با تأثير چاي سبز لاغري تيما اين است كه افراد مي‌بايست به مداومت استفاده از آن توجه كنند. در واقع در طول دوره درمان نبايد از استفاده آن سر باز زنند و بايد به استفاده مداوم آن بپردازند. در واقع مي‌بايست صبر خود را بالا برده و به‌طور منظم و پي‌درپي هر روز از اين نوع چاي استفاده كنند.

 از ديگر مواردي كه مي‌توان در رابطه با تأثيرات چاي لاغري تيما به آن اشاره نمود اين است كه ورزش كردن را هرگز فراموش نكنند. اين تصور كه تنها با استفاده از اين چاي لاغري مي‌توان به وزن ايده آل رسيد كاملاً غلط و اشتباه است؛ بنابراين هنگام استفاده از اين چاي توصيه مي‌شود كه افراد به ورزش روزانه خود همچنان ادامه دهند. از نكات مهم بعدي رژيم غذايي مناسب و ايده آل است كه افراد بايد به اين نكته توجه كرده و به استفاده از غذاهاي كم‌چرب و مناسب بپردازند.

تصوير ۵

قيمت چاي لاغري تيما

چاي لاغري تيما با توجه به تركيبات خاص و منحصربه‌فردي كه در خود دارد مي‌تواند نتايج بسيار شگفت‌انگيز مثبتي در جهت كم كردن وزن شما داشته باشد. ازجمله گياهان مناسب كه در اين چاي از آن‌ها استفاده‌شده است مي‌توان به زيره، زعفران، همچنين به‌ليمو و در كنار آن‌ها به گياهاني همچون كاسيا و اولونگ اشاره نمود.  بنابراين بايد به اين نكته اشاره‌كنيم كه هزينه مناسب و مقرون‌به‌صرفه چاي سبز تيما لاغري در كنار تركيبات و مواد به‌كاررفته در آن مي‌تواند از نكات مهم و حائز اهميت اين دمنوش گياهي به شمار آيد. بسته‌هاي مختلف اين چاي از قيمت‌هاي متنوعي برخوردار است كه شما عزيزان مي‌توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با چاي لاغري از طريق كارشناسان ما اطلاعات لازم را كسب كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.